Flytten flyttad.....

Flytten blev flyttad... (Hahaha) till i morgon. Så himla typiskt. Som vanligt med min tur. Sedan blev min kväll avslutad med hets.... fan fan fan... vette fan vad som hände.

200 gram morötter
2 knäckebröd
1 varma koppen
2 dl sourcream and onion chips.... smulorna på botten i påsen.

Helvete...!!

Så nu sitter jag o surar framför tv:n (Kniven mot strupen). Hade behövt det när jag gick lös i köket.
Som natten till idag så drömde jag om att jag skulle käka upp en stor fet jävla hamburgare från mc donalds och PRECIS när jag skulle ta den första tuggan så ringde väckarklockan!! (Tack väckarklockan för att du hindrar mig från att äta i drömmen.)

Så kommer den äääääälskade mc donalds reklamen på tv:N... DÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!
Sen kom den as roliga nya telia reklamen där man både ser ur killens synvinkel och hör hans tankar... Im lovin it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0