Min Foundation <3

Jag kommer fortsätta att använda min foundation, Max Factor- Xperience !!

Den innehåller:
Gurkvatten, jojoba, havtorn och nyponextrakt och har SPF10
. Testades tillsammans med 3 av världens dyraste foundation i ett blindtest och fick lika höga betyg som de dyra produkterna och omnämnandet "känns inte alls på huden"
Lanseras i 5 nyanser som enligt Make Up Artisten Tomas Lenneryd ska vara mer "anpassade efter verkligheten" än de tidigare nyanserna från MaxFactor.

Jag funderar då på mascaran....

Om den:
En mascara i mousse-form! (?) Volymgivande ifX-borste (patenterad av MaxFactor) Mousseformulan gör att det går att få i MER svarta pigment, vilket ska göra färgen mer intensiv. Innehåller bivax som gör att fransarna blir mjuka, spänstiga och håller sin form.

Kanske det kan finnas en mascara som innehåller serum och inte gör någon större skada på fransarna. Jag tappar ögonfransar utav denna... inte många då men men.... tittade på mascaran från sortimentet IDUN.

Hmm..... Förresten jag rekommenderar boken : Freja! (Boken har gjort att jag avskyr Siv. Shit alltså.)



Har inte ställt mig på vågen idag.... har inte skött mig !  Faaaan......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0