Ont i arslet och vinterhat

Denna helg har jag varit slarvig och idag var jag nära på att köra fingrarna i halsen. Gjorde det då visserligen inte för jag avskyr att spy så hellre snor jag syrrans träningscykel och trampar som en idiot i timmar. Men snart slipper jag ont i arslet, för i kväll beställer jag mitt attract- band! Så blir det till att springa framför tv:n. Ute går inte, halkar och slår halvt ihjäl sig bara man går ut genom dörren ju. Eller bara man ser ut genom fönstret så slår man omkull. Jag hatar vintern. Det är halt, snö, is, frost och massa annat äckel.
Och på toppen av det hela håller jag på att bli förkyld. Näsan börjar korka igen.... Härligt!
Nej jag är inte pessemistisk, jag är relaistisk. <3


Kommentarer
Postat av: V

Heej! Förlåt att jag är så seg på att svara... tack för peppet, jag vill väga 52kg. That's my goal... sen får jag se om jag nöjer mig där :P



Ja precis, det är väldigt skönt att ha en familj som vet om att jag bantar även om dom kanske inte fattar eller alltid accepterar det.



Hur går det för dig? Kram

2012-02-06 @ 16:19:29
URL: http://vwillmakeit.blogg.se/
Postat av: V

Jag& Mamma köpte en crosstrainer, men den står bara och tar plats tyvärr men jag ska börja använda den igen när jag blir frisk. Ja det går neråt för mig... 2.6kg på mindre än en vecka - FANTASTISKT! :) det kommer för dig, du kanske har fått muskler också! :) kram

2012-02-07 @ 01:21:26
URL: http://vwillmakeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0