5000 steg

Nu har jag varit o gått av mig 5000 steg..... bara 5000 kvar.... och så börjar det bli mörkt.
Det är nu man skulle ha attract bandet. Måste shoppa ett sånt... !! 


Hittade två recept som jag måste testa. Nån mer som är lite intresserad?
Det stod också att soppan nästan innehöll 0 kcal...

Soppa
Ingredienser:

1/2 burk krossade tomater
1/2 stor purjolök
1 st. köttbuljong-tärningar
Massa vatten

Soppa 2 (Innehåller ca 9 kcal.)
Ingredienser:
5 dl vatten
0.5 - 1 chili (spansk peppar)
lite purjolök
2 msk krossade tomater
en köttbuljongtärning

Häll upp 5 dl vatten i en gryta.
Hacka chilin och purjolöken, så mycket du själv vill ha.
Blanda i två msk krossade tomater i vattnet och häll sedan i chilin och purjolöken.
Tillsätt köttbuljongen när det är lite varmt.

Är inne i en sopp- period. Älskar Viktväktarnas soppor; Grönsakssoppa och Het nudelsoppa framför allt. 16 kr per burk.
Kanske kan kolla in deras hemsida och kolla om jag kan göra ett storkok utav ett sopp- recept och ha den hela tiden tills den tar slut. Återkommer om vad det blir för recept.

Hittade syrrans träningscykel, ska nog ta en "sväng". :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0