Ännu en dag.... vågar inte...

Ännu en dag snart avklarad. Och jag har nu börjat rota bland mina grejer i förrådet. Hittade en massa grejer som jag har både saknat och glömt.... och även en väääääldans massa skit. Varför spar man på grejer som man aldrig har och kommer aldrig använda..??

Försöker hitta en bra logisk förklaring på det hela men det ända jag tänker är att man bara har varit för lat för att göra något åt det.... som att gå till papperskorgen.

Hittade en massa roliga tabletter, jag har verkligen försökt gått ner i vikt... hmm... BioDrain, KiloKiller och äppelvinäger. Mmmm.... :)

Läste någonstans att om man känner av sug eller hunger så skulle man borsta tänderna...? öööööö :-/ Nån mer som hört det?

En sak till.... jag vågar inte ställa mig på vågen....Tänk om man har gått upp eller att det inte har hänt någonting....

 
Önskar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0