Blogg- natten.

Min dag i morgon kommer vara förstörd. Jag har fortfarande inte somnat..... så jag kör lite blogg- natt.
Detta kommer inte vara sista gången jag gör det.... sömn och jag kommer inte överrens, oavsett hur mycket jag än hade velat.
Jag har för mycket tankar. Sååå därför har man plockat fram sin lilla "guld"- gruva och sitter nu och snapsar lite... (direkt ur flaskan).

Längtar till jag flyttar. Snart. Snart. Snart. Den 1 Feb får jag flytta in i mitt nya boende. Jag slipper K.
 
K är mitt X. Nu är alla mina grejer på lager hos min kompis. Hon är en räddare. K brände upp alla mina brev, foton, dagböcker, nallar och även lite kläder.. innan jag och T kom och räddade resten.
Jag och K hade en liten speciell relation och jag vet ännu inte idag vad det var för relation... det jag kände då, vid den tiden, var att jag ville leva med K och ingen kunde ändra mig.
Samtidigt var jag, som jag har accepterat idag, var jag rädd för honom, likaså som jag var rädd för att såra honom.

Sen efter när K fick sne- tändning och flippade ur, fick jag nog efter mååååånga tårar och år.

T hjälpte mig och lagrade mina sista saker i hennes förråd och körde mig till min syster.

Nu har det snart gått 3 ½ år och nu som först....... underbart.

K kommer jag säkert skriva mer om men det är väldigt jobbigt... fortfarande. Kan skriva även skriva en sak till, att trots att jag har bytt nummer cirka 6 till 7 gånger under åren, refill och anonym så kan han fortfarande ringa till en och smsa. Lite creepy men han ska inte lyckas att göra mitt nuvarande liv olyckligt och ensamt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0