Första fastan....!!!

Idag har jag inte ätit någonting. Men jag har drukit 2 koppar kaffe och sedan en massa vatten. Känner mig lite kass över att jag tog kaffet.... jag hade klarat mig utan dom.

Fick en liten kick i dag för jag upptänkte att vågen visade tre kilo mindre sedan senast när jag var hos läkaren. Känner mig lite smått hungrig nu men om jag försöker sova snart så kanske jag hinner somna i från den...
Det värsta är att jag känner för att ta en öl men då är det så sinnes förstört alltihop. Inte nog med att öl innehåller MÄNGDER av kalorier, utan också för att jag blir så satans hungrig utav öl.

Usch va tråkigt det känns helt plötsligt... får försöka tänka på att jag är 3 kilo närmare min målvikt.... känns faktiskt redan mycket bättre... fan 3 kilo närmare. :D Underbart!!! Nu är det bara... hmm... *räknar*... ööö 11 kilo kvar till mitt första vikt mål.... eller neee.... hmm.. måste göra upp en plan...


MIN PLAN!!
Viktmål 1: 59 kilo, då har jag lyckats att komma under det där förbannade 60 kg- streket.
Viktmål 2: 55 kilo, det var då helvetet bröt loss och sedan gick det utav bara farten uppåt.
Viktmål 3: 52 - 53 kilo, har jag kommit så här långt så är jag inte alls långt i från min målvikt.
Viktmål 4: 49 - 50 kilo, PERFEKT!! Nu är jag i min bästa form som jag hade när jag var 16 o 17 år. (Mådde som absolut allra bäst då, PLUS att jag trivdes med min kropp!

Alltså, då är det... 7 äckliga kilo kvar till jag når mitt första viktmål. Jobbigt.... NEJ!! Positiva tankar!! 3 KLIO närmare!! Jaaaaa! :D

Thinspoooooo!!



VAD HAR NI FÖR MÅL?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0