Morgonvikten

Min morgonvikt idag var 64 kilo. Helt underbart att det går snabbt, fastan i går gjorde susen. Men nu har man ingen lust att äta.... utan att fasta vidare. Men om jag gör det så kommer jag inte orka någonting idag.
Okej, jag vill inte äta men jag vet att nått måste jag ge min kropp för att få lite energi.


BLÄÄÄÄ nu har jag ätit två mackor och ett glas mjölk. Jaha där flög jag upp 2 kilo garanterat. Men jag tänker inte springa till vågen för att kolla... Blir bara skit sur om jag har gått upp. Lika bra att inget veta.... förtillfälligt.

Nu blir det ingen mat förren i kväll.... kan inte matvägra framför syrran.... då kommer tuuusen frågor och då är det bättre att äta lite. I går slapp jag undan för ingen var hemma och när hon frågade så sa jag ju självklart ja till att jag hade ätit.

Kollat på attract promenadband... 2995 kr... har egentligen inte pengar till det men det är det värt om man vill bli vacker igen...



Vad vägde ni i morse?

Kommentarer
Postat av: Nicole

Vad roligt att det går framåt! :)<3

2012-01-30 @ 22:25:01
URL: http://nnicoles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0