...rakt på sak?

Om det ska vara något som jag verkligen inte tycker om så är det ta mig fan dubbel morals- människor.
Som säger en sak och gör en annan.

Ex: Du ska inte röka...... "så röker personen själv".
Nu var ju det skit dåligt exempel visserligen pga att jag själv röker men ni fattar vad jag menar. ¨

Ex 2: Du ska jobba hårt för att få det du vill....  "BULL....!!! Jag jobbar sååååååå satan men min typ... vad ska man säga... låtsas bror.... behöver inte göra ett skit och får allt utan att ens behöva lyfta ett litet finger. Hata! Hata! Hata! Själv bråkar man med myndigheter för att ha råd med att kunna köpa till exempel trosskydd!!!!!!!!!!!!!!

Man kan kalla honom för alfabetet, för varje bokstav så finns det alltid ett ord som förklarar lite utav hur mycket jag hatar honom.

Ibland funderar jag på om jag är ensam med dessa tankar... ibland har jag lust att bli 14 år igen.
För sa man något då så var det typ mer acceptabelt......att man gromade och skrek ut vad man kände.
Men man kunde då inte under några omständigheter kunna diskutera och uppföra sig på det sättet man kan idag. Hade jag fortfarande varit 14 år så hade alfabetet inte sagt så himla mycket som han gör idag och han hade absolut inte legat på sin feta rumpa och blivit ännu fetare.

Faaan jag blir bara förbannad bara jag tänker på The Fat Ass!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: elsa

SV: Det är helt okej =)

Och tack så jätte mycket fina du <3

2012-01-25 @ 13:02:56
URL: http://likeair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0