Rött!! Thinspoooo!!

Kollade igenom bilderna på datan och hittade lite roliga bilder på mig själv. Kommer i håg när jag sminkade mig med  tjock kajal, krit- vit hud o rött läppstift för skoj skull..... faktiskt!!

Min älskade pojkvän, H, tyckte jag såg jätte fin ut med det röda läppstiftet. Resten kunde jag skippa tyckte han.

Jag minns att jag kände inte för att ha sex... jag ville och vill inte visa min kropp för honom.. den är ju vidrig. Känns som att man är ensammat i världen, men jag vet att det är många som inte trivs med sig själv..... men jag tycker inte att det räcker med att släcka lampan. 

 

Kommentarer
Postat av: Work it out

Svar: Har gjort ett inlägg om alkohol. Sant falskt och några drinkar, är dock värdelös på såntdär, men lite nytta kan det väl vara :)<3

2012-01-29 @ 19:51:25
URL: http://workitout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0