Tv kväll och sugen....

Ligger i soffan och kollar på tv och jag är sugen på något....
Har ätit en vikt väktar soppa idag vid 12 och nu på kvällen blev det en naturdiet shake.
Sen lägger man sig framför tv:n och känner suuuuuget kommer smygande..... WHY!?!?!

Inte typ godis- sug..... utan... faktiskt mat sug.... wierd or what!?

Kollar på Hollys Wolrd på E! Kollar på Girls of the Playboy mansion när jag får chansen också. En massa insperation..... Men BARA om det är Holly, Kendra, Bridget och Hef, inte dom tre senaste töntarna.
Vill ha sådana där fotbolls strumpor som Holly har hela tiden... och Bridgets resväska.... kan se om jag hittar en bild på den så ni får se.... den är sjuuuukt snygg.... Kan ju köpa den snart... nu när matkostnaderna minskar. :)

Gör ett inlägg med bilder på lite av det jag vill ha sen.


Kommentarer
Postat av: Work it out

Svar: Vad glad jag blir! Det är absolut okej! :) Kram

2012-01-26 @ 06:43:25
URL: http://workitout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0